divendres, 6 de gener del 2012

nit màgica...

Des de ben petita el meu pare em va fer creure en la màgia,no només la de la nit de Reis ,sinó en la màgia que,si ens hi fixem bé,trobem amagada per tot arreu...
En algunes coses,en alguns objectes,per més senzills que ens semblin,la podem trobar.
Us convido a veure una d'aquestes coses belles que tocant-les,mirant-les, em transmeten aquesta màgia que ens ajuda a creure que podem ser fades,princeses, cavallers d'aquest món cada cop més real que ens envolta.
Desembolicar aquest regal,sentir amb el tacte,l'olfacte,la vista,l'oïda... un munt de sensacions màgiques, m'ha fet recordar.
Espero que us agradi tant com m'ha agradat a mi!


                                            Si voleu veure més màgia feu click.





                                          Us desitjo una nit plena de màgia....

                                          Abraçades
                                            Marta

1 comentari: