dimecres, 9 de març del 2011

Per a vosaltres.

Avui em costa dir tot el que sento....
Potser aquest video parla per mi.
Deixeu-vos portar per la música i les paraules.
Després val la pena reflexionar.
Desitjo que us agradi.
Bon dimecres!

2 comentaris: